Cookie: Naša stránka využíva súbory cookie. Prečítajte si ďalšie informácie o našich zásadách práce so súbormi cookie. súhlasím
Zavrieť
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Mám záujem si objednať, ale nie som registrovaným zákazníkom AVONu. Ako mám postupovať?

Ak ste tu po prvýkrát, navštívte stránku ako nakupovať, kde je všetko vysvetlené.

Ako sa môžem stať Avon Lady či Avon Gentlemanom a čo to obnáša?

Avon Lady/Avon Gentlemanom (ďalej len AL/AG), sa môže stať osoba staršia ako 15 rokov. Registrácia je úplne zdarma.


Náplňou spolupráce je predaj kozmetických a nekozmetických produktov Avon koncovým zákazníkom. Objednávať je možné počas celej kampane z každého katalógu ( platnosť katalógu je 1 mesiac), a to cez on-line rozhranie, telefonicky alebo prostredníctvom SMS. Ak objednáte v hodnote nad 34 €, bude Vám objednávka doručená zdarma. Zásielky rozváža kuriérska služba IN TIME na zvolenú adresu bežne do dvoch dní od fakturácie alebo je možné si zásielku nechať doručiť na pobočku Slovenskej pošty s možnosťou vyzdvihnutia až 7 kalendárnych dní.


V každom balíčku je okrem produktov tiež faktúra, ktorá má 14-dennú splatnosť. Ak sa s nami AL/AG zapojí do projektu záchrany lesov „Zdravé lesy, krajší svet“, tak elektronickú verziu svojej faktúry nájde na stiahnutie cez on-line rozhranie v sekcii Moje objednávky. Faktúry je možné uhradiť platbou online, prevodom z účtu, vložením čiastky priamo na účet v Citibank alebo zloženkou typu A.


Každý AL/AG sa môže účastniť obchodných stretnutí, kde sa zoznámi s novými produktami, motivačnými programami a všetkými ďalšími lokálnymi aj celoštátnymi akciami.


V prípade vášho záujmu, prosím, kliknite tu.

Ak sa presťahujem, budem musieť znovu uzatvárať zmluvu s Avonom?

Táto skutočnosť nijako neovplyvňuje už uzavretú Avon Dohodu. Túto zmenu je potrebné iba nahlásiť, napr. prostrednictvom internetovej kancelárie, ktorú ako AL/AG máte k dispozícii.

Na akú dobu sa uzatvára zmluva o spolupráci?

Podpisom Avon Dohody sa stávate registrovanou AL/registrovaným AG a získavate tak unikátne registračné číslo, a to na dobu neurčitú. Ukončenie zmluvy a všetky súvisiace podmienky nákupu sú bližšie popísané vo Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré je možné si vyžiadať prostredníctvom zákazníckeho sevisu Avon. Kontakty na zákaznícky servis nájdete tu.

Potrebujem k registrácii ako Avon Lady/AVON Gentleman živnostenský list?

Uzatvorením Avon Dohody sa stanete registrovanou Avon Lady/Avon Gentlemanom so všetkými výhodami, ktoré sú ponúkané. K uzatvoreniu Avon Dohody teda nie je požadovaný živnostenský list.

V prípade, že je Vašim úmyslom nakupovať Avon produkty a v súvislosti s týmto vyvíjať sústavnú činnosť naplňujúcu znaky podnikania podľa aktuálnej právnej úpravy, je zo zákona povinnosťou každého jednotlivca zaobstarať si živnostenský list požadovaný podľa Živnostenského zákona 455/1991 Sb., v platnom znení, rovnako tak ako si zaistiť všetky súvisiace daňové a iné registrácie.

Môžem si vytvoriť internetový obchod alebo predávať produkty v obchode?

Spoločnosť Avon Cosmetics distribuuje a predáva svoje produkty v Slovenskej republike formou priameho predaja. Ako podporu ponúka pre svoje Avon Ladies/AVON Gentlemanov možnosť otvorenia vlastného obchodu v Avon Online (prihlásiť sa môžete tu). Otváranie vlastného e-shopu ani predaj formou iných kanálov než je priamy predaj nie je podľa Všeobecných obchodných podmienok povolené.

Kde nájdem ponuku práce v Avone?

Aktuálny zoznam pozícií nájdete tu.

Máte nejaké zľavy na produkty?

Atraktívne ponuky a zľavy nájdete v každom katalógu Avon a na stránkach Avon Online. Ako Avon Lady/Avon Gentleman máte možnosť získať ďalšiu zľavu až do výšky 35 % alebo podľa aktuálnych špeciálnych akcií alebo zákazníckych programov. 

Kto vyrába Avon produkty?

Kozmetické produkty, oblečenie, šperky, kabelky a ďalšie doplnky značky Avon vyrába spoločnosť Avon a jej dodávatelia vo výrobných závodoch v USA, Nemecku, Poľsku a v ďalších krajinách vrátane Slovenskej republiky. Konkrétne miesto výroby je vždy uvedené na obale produktu.

Je možné produkty Avon vrátiť?

Áno, Avon poskytuje 100% záruku spokojnosti na všetky svoje kozmetické aj nekozmetické produkty. V prípade, že nebudete s produktom spokojný(á), môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 90 dní od dátumu vystavenia faktúry svojej(mu) Avon Lady/Avon Gentlemanovi, ktorá/ý produkt vráti späť.
Skontrolujte si rozmery uvedené v tabuľke veľkostí v katalógu alebo na www.avon.sk. Doplnky a oblečenie môžu byť vrátené iba pokiaľ nevykazujú známky nosenia a neboli odstránené visačky a ochranné hygienické nálepky.

V prípade, že ste objednávali cez Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte ich kvôli reklamácii produktu.

Pokiaľ ste si nechali doručiť tovar priamo kuriérom alebo na Poštu/BalíkoBox a chcete ho reklamovať, vyplňte, prosím, vratkový formulár, ktorý je na stiahnutie tu.

Vyplnený formulár spoločne s kópiou faktúry vložte do balíčka s tovarom a odošlite najlepšie poštou na adresu: Express One Slovakia s.r.o. (AVON), Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji.

Peniaze budú vrátené na váš bankový účet, prípadne späť na vašu platobnú kartu, akonáhle bude vaša reklamácia spracovaná. Zároveň obdržíte potvrdenie emailom.

Čo znamená dátum uvedený na obaloch produktov Avon? A akú trvanlivosť majú produkty Avon?

Dátum uvedený na všetkých produktoch Avon označuje dátum výroby daného produktu (nie dátum spotreby).
Každý kozmetický produkt AVON má uvedený symbol otvorenej dózy na obale produktu, v ktorom je uvedená doba (v počte mesiacov), dokedy by mal zákazník produkt po otvorení spotrebovať.
Príklad: Z30.06.2021 znamená, že pleťová maska bola vyrobená dňa 30. 06. 2021 a má na obale uvedený piktogram dózy s nápisom „12M“, ktorý informuje, že pleťovú masku sa odporúča spotrebovať do 12 mesiacov od jej otvorenia.

Testuje Avon svoje produkty na zvieratách?

Nie. Boli sme jednou z prvých spoločností na svete, ktorá už pred 30 rokmi prestala testovať svoje produktyy na zvieratách a v roku 2019 sme sa stali prvou celosvetovou kozmetickou spoločnosťou*, ktorá ukončila testovanie na zvieratách vo všetkých svojich značkových segmentoch** tým, že zastavila testovanie na zvieratách v Číne. Ukončenie testovania na zvieratách v celom našom portfóliu značkových produktov je ďalším krokom na tejto ceste postavenej na našom 30-ročnom úsilí o ukončení testovania na zvieratách spolu s našimi partnermi. Viac informácií nájdete tu.
* Podľa údajov z prieskumu Euromonitor International (apríl 2019) patrí spoločnosť k 10 svetovo najväčším výrobcom kozmetiky a prípravkov osobnej starostlivosti.
** Zverejnené celosvetové politiky v oblasti dobrých životných podmienok zvierat a certifikácia dobrých životných podmienok zvierat z novembra 2019.

Ako spoločnosť Avon zaisťuje bezpečnosť svojich produktov bez testovania na zvieratách?

Vzhľadom k tomu, že pre spoločnosť Avon je bezpečnosť jej zákazníkov na prvom mieste, zaisťujeme bezpečnosť našich produktov pomocou osvedčených metód testovania na subjektoch neživočíšneho pôvodu, ako je využívanie existujúcich dát, počítačové modelovanie a testovanie in vitro, čo sú všetko metódy zaisťujúce bezpečnosť kozmetických produktov značky Avon.

Čo ešte Avon robí?

Popri ukončení testovania na zvieratách vo všetkých našich značkových segmentoch usilovne pracujeme na tom, aby sme do našich produktov zakomponovali zložky rastlinného, prírodného a syntetického pôvodu bez negatívneho vplyvu na našu vzácnu planétu a jej zdroje. 

Ako sa Avonu podarilo zastaviť testovanie na zvieratách v Číne, keď to v tejto krajine priamo nevyžaduje legislatíva?

Zmenili sme zloženie niektorých našich produktov, upravili sme niektoré rady a presunuli niektoré produkty do segmentu cezhraničného elektronického obchodu, čo v dôsledku znamená, že nemusia v Číne podstúpiť testovanie na zvieratách.

Prečo spoločnosť Avon neprestala predávať svoje produkty v Číne už dávno?

Myšlienke ukončiť testovanie na zvieratách sme oddaní už 30 rokov, na druhej strane sme však tiež odhodlaní uspokojovať potreby našich zákazníkov v Číne, zvyšovať objem obchodu v tejto krajine a podporovať našich zástupcov – ženy, ktoré si svoje vlastné podnikanie budujú prostredníctvom predaja značky AVON.

Prečo na sebe produkty značky Avon nemajú logo „Cruelty-Free“ (tzn. bez krutého zaobchádzania)?

Už 30 rokov spolupracujeme na projektoch, ktoré majú viesť k pozitívnej zmene v oblasti testovania na zvieratách, s takými organizáciami, ako sú Institute for In Vitro Sciences, FRAME alebo Humane Society International. Sme hrdí na to, že na našich materiáloch máme ich logá a podporujeme ich hodnotnú prácu. Teraz, keď sme ukončili testovanie na zvieratách vo všetkých našich značkových segmentoch v úplne každej krajine, v ktorej naše produkty predávame, budeme sa usilovať o získanie ďalšej certifikácie potvrdzujúcej, že testovanie našich produktov prebieha bez krutého zaobchádzania so zvieratami.

A čo ďalej?

Zaviazali sme sa k účasti na aktivitách, ktorých cieľom je dosiahnuť ukončenie testovania kozmetických produktov na zvieratách nadobro, a preto v posledných 30 rokoch spolupracujeme s odbornými organizáciami v otázkach nových prístupov k hodnoteniu bezpečnosti produktov. V týchto aktivitách sme odhodlaní aj naďalej pokračovať a spolupracovať s našimi partnermi v snahách o dosiahnutie zmysluplnej pozitívnej zmeny.

Čo znamenajú symboly na obaloch?

1. Symboly označujúce materiály použité pri výrobe obalu/produktu:

2. Symboly týkajúce sa recyklácie a nakladania s odpadom:

3. Ďalšie symboly:

   Záväzok k produkcii palmového oleja

Symboly na obaloch

 

Mám záujem si objednať, ale nie som registrovaným zákazníkom AVONu. Ako mám postupovať?

Ak ste tu po prvýkrát, navštívte stránku ako nakupovať, kde je všetko vysvetlené.

 

Ako sa môžem stať AVON Lady či AVON Gentlemanom a čo to obnáša?

Avon Lady/Avon Gentlemanom (ďalej len AL/AG), sa môže stať osoba staršia ako 18 rokov. Registrácia je úplne zdarma.

Nemusíte nakupovať pravidelne a ak sa rozhodnete ďalej neobjednávať, môžete kedykoľvek skončiť. Náplňou spolupráce je predaj kozmetických a nekozmetických výrobkov AVON koncovým zákazníkom. Objednávať je možné až počas 15 dní kampane z každého katalógu, a to cez on-line rozhranie alebo prostredníctvom SMS. Ak objednáte v hodnote nad 25 €, nie je Vám účtovaný ani manipulačný poplatok (inak 1,99 €). Zásielky rozváža kuriérska služba IN TIME na zvolenú adresu bežne do dvoch dní od fakturácie alebo je možné si zásielku nechať doručiť na pobočku Slovenskej pošty s možnosťou vyzdvihnutia až 7 kalendárnych dní.
V každom balíčku je okrem výrobkov tiež faktúra, ktorá má 14-dennú splatnosť. Ak sa s nami AL/AG zapojí do projektu záchrany lesov „Zdravé lesy, krajší svet“, tak elektronickú verziu svojej faktúry nájde na stiahnutie cez on-line rozhranie v sekcii Moje objednávky. Faktúry je možné uhradiť platbou online, prevodom z účtu, vložením čiastky priamo na účet v Citibank alebo zloženkou typu A.
Každý AL/AG sa môže účastniť obchodných stretnutí, kde sa zoznámi s novými výrobkami, motivačnými programami a všetkými ďalšími lokálnymi aj celoštátnymi akciami.

V prípade vášho záujmu, prosím, kliknite tu.

 

Ak sa presťahujem, budem musieť znovu uzatvárať zmluvu s AVONom?

Táto skutočnosť nijako neovplyvňuje už uzavretú AVON Dohodu. Túto zmenu je potrebné iba nahlásiť, napr. prostrednictvom internetovej kancelárie, ktorú ako AL/AG máte k dispozícii.

 

Na akú dobu sa uzatvára zmluva o spolupráci?

Podpisom AVON Dohody sa stávate registrovanou AL/registrovaným AG a získavate tak unikátne registračné číslo, a to na dobu neurčitú. Ukončenie zmluvy a všetky súvisiace podmienky nákupu sú bližšie popísané vo Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré je možné si vyžiadať prostredníctvom zákazníckeho sevisu AVON. Kontakty na zákaznícky servis nájdete tu.

 

Potrebujem k registrácii ako AVON Lady/AVON Gentleman živnostenský list?

Uzatvorením AVON Dohody sa stanete registrovanou Avon Lady/Avon Gentlemanom so všetkými výhodami, ktoré sú ponúkané. K uzatvoreniu AVON Dohody teda nie je požadovaný živnostenský list. V prípade, že je Vašim úmyslom nakupovať AVON výrobky a v súvislosti s týmto vyvíjať sústavnú činnosť naplňujúcu znaky podnikania podľa aktuálnej právnej úpravy, je zo zákona povinnosťou každého jednotlivca zaobstarať si živnostenský list požadovaný podľa Živnostenského zákona 455/1991 Sb., v platnom znení, rovnako tak ako si zaistiť všetky súvisiace daňové a iné registrácie..

 

Môžem si vytvoriť internetový obchod alebo predávať výrobky v obchode?

Spoločnosť Avon Cosmetics distribuuje a predáva svoje výrobky v Slovenskej republike formou priameho predaja. Ako podporu ponúka pre svoje AVON Ladies/AVON Gentlemanov možnosť otvorenia vlastného obchodu v AVON Online (prihlásiť sa môžetetu). Otváranie vlastného e-shopu ani predaj formou iných kanálov než je priamy predaj nie je podľa Všeobecných obchodných podmienok povolené.

 

Kde nájdem ponuku práce v AVONe?

Aktuálny zoznam pozícií nájdete tu.

 

Máte nejaké zľavy na výrobky?

Kozmetické výrobky, oblečenie, šperky, kabelky a ďalšie doplnky značky AVON vyrába spoločnosť AVON a jej dodávatelia vo výrobných závodoch v USA, Nemecku, Poľsku a v ďalších krajinách vrátane Českej republiky. Konkrétne miesto výroby je vždy uvedené na obale výrobku.

 

Kto vyrába AVON výrobky?

Kozmetické výrobky, oblečenie, šperky, kabelky a ďalšie doplnky značky AVON vyrába spoločnosť AVON a jej dodávatelia vo výrobných závodoch v USA, Nemecku, Poľsku a v ďalších krajinách vrátane Slovenskej republiky. Konkrétne miesto výroby je vždy uvedené na obale výrobku.

 

Je možné výrobky AVON vrátiť?

Áno, AVON poskytuje 100% záruku spokojnosti na všetky svoje kozmetické aj nekozmetické výrobky. V prípade, že nebudete s výrobkom spokojný(á), môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 90 dní od dátumu vystavenia faktúry svojej(mu) Avon Lady/Avon Gentlemanovi, ktorá/ý výrobok vráti späť.
Skontrolujte si rozmery uvedené v tabuľke veľkostí v katalógu alebo na www.avon.sk. Doplnky a oblečenie môžu byť vrátené iba pokiaľ nevykazujú známky nosenia a neboli odstránené visačky a ochranné hygienické nálepky.

V prípade, že ste objednávali cez Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte ich kvôli reklamácii výrobku. Pokiaľ ste si nechali doručiť tovar priamo kuriérom alebo na Poštu/BalíkoBox a chcete ho reklamovať, vyplňte, prosím, vratkový formulár, ktorý je na stiahnutie tu. Vyplnený formulár spoločne s kópiou faktúry vložte do balíčka s tovarom a odošlite najlepšie poštou na adresu: Express One Slovakia s.r.o. (AVON), Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji. Peniaze budú vrátené na váš bankový účet, prípadne späť na vašu platobnú kartu, akonáhle bude vaša reklamácia spracovaná. Zároveň obdržíte potvrdenie emailom.

 

Čo znamená dátum uvedený na obaloch výrobkov AVON?

Dátum, ktorý je uvedený na všetkých výrobkoch spoločnosti AVON, označuje dátum výroby daného produktu (nie dátum spotreby). Napr. Z050615 teda znamená, že výrobok bol vyrobený 5. júna 2015. Trvanlivosť všetkých kozmetických výrobkov AVON presahuje 30 mesiacov, avšak tiež je potrebné venovať pozornosť symbolu otvoreného kelímka, v ktorom je uvedená doba (číslo značí počet mesiacov), počas ktorej je možné výrobok bez obáv používať od jeho otvorenia.

 

Testuje AVON svoje výrobky na zvieratách?

Nie. Boli sme jednou z prvých spoločností na svete, ktorá už pred 30 rokmi prestala testovať svoje výrobky na zvieratách a v roku 2019 sme sa stali prvou celosvetovou kozmetickou spoločnosťou*, ktorá ukončila testovanie na zvieratách vo všetkých svojich značkových segmentoch** tým, že zastavila testovanie na zvieratách v Číne. Ukončenie testovania na zvieratách v celom našom portfóliu značkových výrobkov je ďalším krokom na tejto ceste postavenej na našom 30-ročnom úsilí o ukončení testovania na zvieratách spolu s našimi partnermi. Viac informácií nájdete tu.
* Podľa údajov z prieskumu Euromonitor International (apríl 2019) patrí spoločnosť k 10 svetovo najväčším výrobcom kozmetiky a prípravkov osobnej starostlivosti.
** Zverejnené celosvetové politiky v oblasti dobrých životných podmienok zvierat a certifikácia dobrých životných podmienok zvierat z novembra 2019.

Ako spoločnosť AVON zaisťuje bezpečnosť svojich výrobkov bez testovania na zvieratách?

Vzhľadom k tomu, že pre spoločnosť AVON je bezpečnosť jej zákazníkov na prvom mieste, zaisťujeme bezpečnosť našich výrobkov pomocou osvedčených metód testovania na subjektoch neživočíšneho pôvodu, ako je využívanie existujúcich dát, počítačové modelovanie a testovanie in vitro, čo sú všetko metódy zaisťujúce bezpečnosť kozmetických výrobkov značky AVON.

Čo ešte AVON robí?

Popri ukončení testovania na zvieratách vo všetkých našich značkových segmentoch usilovne pracujeme na tom, aby sme do našich výrobkov zakomponovali zložky rastlinného, prírodného a syntetického pôvodu bez negatívneho vplyvu na našu vzácnu planétu a jej zdroje. Náš sortiment značky Distillery, ktorý bol nedávno uvedený na trh, obsahuje výrobky, ktoré sú vhodné aj pre vegánov, pretože sú zložené z koncentrátov vytvorených procesom intenzívnej destilácie a predávajú sa v environmentálne šetrných obaloch.

Ako sa AVONu podarilo zastaviť testovanie na zvieratách v Číne, keď to v tejto krajine priamo nevyžaduje legislatíva?

Zmenili sme zloženie niektorých našich výrobkov, upravili sme niektoré rady a presunuli niektoré produkty do segmentu cezhraničného elektronického obchodu, čo v dôsledku znamená, že nemusia v Číne podstúpiť testovanie na zvieratách.

 

Prečo spoločnosť AVON neprestala predávať svoje výrobky v Číne už dávno?

Myšlienke ukončiť testovanie na zvieratách sme oddaní už 30 rokov, na druhej strane sme však tiež odhodlaní uspokojovať potreby našich zákazníkov v Číne, zvyšovať objem obchodu v tejto krajine a podporovať našich zástupcov – ženy, ktoré si svoje vlastné podnikanie budujú prostredníctvom predaja značky AVON.

 

Prečo na sebe výrobky značky AVON nemajú logo „Cruelty-Free“ (tzn. bez krutého zaobchádzania)?

Už 30 rokov spolupracujeme na projektoch, ktoré majú viesť k pozitívnej zmene v oblasti testovania na zvieratách, s takými organizáciami, ako sú Institute for In Vitro Sciences, FRAME alebo Humane Society International. Sme hrdí na to, že na našich materiáloch máme ich logá a podporujeme ich hodnotnú prácu. Teraz, keď sme ukončili testovanie na zvieratách vo všetkých našich značkových segmentoch v úplne každej krajine, v ktorej naše výrobky predávame, budeme sa usilovať o získanie ďalšej certifikácie potvrdzujúcej, že testovanie našich výrobkov prebieha bez krutého zaobchádzania so zvieratami.

 

A čo ďalej?

Zaviazali sme sa k účasti na aktivitách, ktorých cieľom je dosiahnuť ukončenie testovania kozmetických výrobkov na zvieratách nadobro, a preto v posledných 30 rokoch spolupracujeme s odbornými organizáciami v otázkach nových prístupov k hodnoteniu bezpečnosti výrobkov. V týchto aktivitách sme odhodlaní aj naďalej pokračovať a spolupracovať s našimi partnermi v snahách o dosiahnutie zmysluplnej pozitívnej zmeny.

 

Čo znamenajú symboly na obaloch?

1. Symboly označujúce materiály použité pri výrobe obalu/výrobku:

2. Symboly týkajúce sa recyklácie a nakladania s odpadom:

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]