Cookie: Naša stránka využíva súbory cookie. Prečítajte si ďalšie informácie o našich zásadách práce so súbormi cookie. súhlasím
Zavrieť
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

 

Nakupujte online!

Kozmetiku vám doručíme kurierom, na poštu alebo osobne za pomoci našich Avon Ladies a Avon Gentlemanov!

 

AVON Lady/AVON Gentleman Kurierna služba Express One Slovakia Pošta a výdajné miesta

Využite možnosť osobného doručenia. V prípade potreby sa kedykoľvek môžete obrátiť na svoju AL/AG.

Vašu objednávku platíte až pri prevzatí a zároveň je tento spôsob prevzatia ZADARMO!

Doba doručenia je zvyčajne 5 až 15 pracovných dní.

Využite doručenie kuriérom, ktorý vám vašu objednávku privezie priamo až
k vašim dverám.

Cena služby je 3,49 €.
Platiť môžete kartou online alebo na dobierku pri prevzatí objednávky.

TIP: k nákupu nad 65 € vám teraz objednávku doručíme zadarmo

Objednávka bude doručená 2 až 3 pracovné dni od jej odoslania.

Vyzdvihnite si svoju objednávku na mieste, ktoré vám bude najbližšie a kedykoľvek vám to vyhovuje.

Cena služby je 2,49 €.

Platiť môžete kartou online alebo na dobierku pri prevzatí objednávky.

TIP: k nákupu nad 65 € vám teraz objednávku doručíme zadarmo

Objednávka bude doručená 2 až 3 pracovné dni od jej odoslania.

 

100% záruka spokojnosti

Záleží nám na vašej spokojnosti, a preto poskytujeme 100% záruku na všetky naše produkty. V prípade, že nebudete s výrobkom spokojný/á, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 90 dní od dátumu vystavenia faktúry.

 

Podmienky vrátenia tovaru

Kozmetické výrobky môžete reklamovať v prípade, že sú aspoň z dvoch tretín plné. V prípade iných produktov stačí, aby nevykazovalo známky poškodenia a neboli odstránené visačky a hygienické nálepky. Výnimku tvorí spodné prádlo, ktoré reklamovať nemožno. Ak nie ste si istí, pozrite sa na tabuľku veľkostí, aby vám všetko dokonale sadlo.

V prípade, že ste tovar objednávali cez Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte ich kvôli reklamácii výrobku. Ak ste si nechali doručiť tovar kuriérom, na poštu alebo výdajné miesto a chcete ho reklamovať, vyplňte vrátkový formulár. Vyplnený formulár spolu s kópiou faktúry vložte do balíka s produktami a odošlite doporučenou poštou na adresu: Express One Slovakia s.r.o., (AVON), Senecká cesta 1, Ivanka pri Dunaji, 900 28. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet, prípadne späť na vašu platobnú kartu, akonáhle bude vaša reklamácia spracovaná. Potvrdenie o vybavenej reklamácii vám zašleme emailom.

 

Dokumenty

Všeobecné obchodné podmienky - AL/AG doručenie
Všeobecné obchodné podmienky - Priame doručenie

 

Nakupujte online!

Kosmetiku vám doručíme kurierom, na poštu alebo osobne za pomoci našich AVON Ladies a AVON Gentlemanov!

 

AVON Lady/AVON Gentleman

Využite možnosť osobného doručenia. V prípade potreby sa kedykoľvek môžete obrátiť na svoju AL/AG.

Vašu objednávku platíte až pri prevzatí a zároveň je tento spôsob prevzatia ZADARMO!

Doba doručenia je zvyčajne 5 až 15 pracovných dní.

Kurierna služba Express One Slovakia

Využite doručenie kuriérom, ktorý vám vašu objednávku privezie priamo až
k vašim dverám.

Cena služby je 3,49 €.
Platiť môžete kartou online alebo na dobierku pri prevzatí objednávky.

TIP: k nákupu nad 65 € vám teraz objednávku doručíme zadarmo

Objednávka bude doručená 2 až 3 pracovné dni od jej odoslania.

Pošta a výdajné miesta

Vyzdvihnite si svoju objednávku na mieste, ktoré vám bude najbližšie a kedykoľvek vám to vyhovuje.

Cena služby je 2,49 €.
Platiť môžete kartou online alebo na dobierku pri prevzatí objednávky.

TIP: k nákupu nad 65 € vám teraz objednávku doručíme zadarmo

Objednávka bude doručená 2 až 3 pracovné dni od jej odoslania.

 

100% záruka spokojnosti

Záleží nám na vašej spokojnosti, a preto poskytujeme 100% záruku na všetky naše produkty. V prípade, že nebudete s výrobkom spokojný/á, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 90 dní od dátumu vystavenia faktúry.

 

Podmienky vrátenia tovaru

Kozmetické výrobky môžete reklamovať v prípade, že sú aspoň z dvoch tretín plné. V prípade iných produktov stačí, aby nevykazovalo známky poškodenia a neboli odstránené visačky a hygienické nálepky. Výnimku tvorí spodné prádlo, ktoré reklamovať nemožno. Ak nie ste si istí, pozrite sa na tabuľku veľkostí, aby vám všetko dokonale sadlo.

V prípade, že ste tovar objednávali cez Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte ich kvôli reklamácii výrobku. Ak ste si nechali doručiť tovar kuriérom, na poštu alebo výdajné miesto a chcete ho reklamovať, vyplňte vrátkový formulár. Vyplnený formulár spolu s kópiou faktúry vložte do balíka s produktami a odošlite doporučenou poštou na adresu: Express One Slovakia s.r.o., (AVON), Senecká cesta 1, Ivanka pri Dunaji, 900 28. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet, prípadne späť na vašu platobnú kartu, akonáhle bude vaša reklamácia spracovaná. Potvrdenie o vybavenej reklamácii vám zašleme emailom.

 

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]