Možnosť vrátenia tovaru
AVON poskytuje 100% záruku spokojnosti na všetky svoje kozmetické aj nekozmetické výrobky. V prípade, že nebudete s výrobkom spokojná/ý, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 90 dní od dátumu vystavenia faktúry svojej Avon Lady/svojmu Avon Gentlemanovi, ktorí výrobok vrátia späť.
Skontrolujte rozmery uvedené v tabuľke veľkostí v katalógu alebo na adrese www.avon.sk.
Doplnky a oblečenie je možné vrátiť iba vtedy, ak nevykazujú známky opotrebovania a štítky a ochranné hygienické nálepky neboli odstránené.
Pripravili sme stručný návod, ako ideálne pri vrátení tovaru postupovať.
Doručenie Avon Lady/Avon Gentleman
V prípade, že ste objednávali cez Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte ich kvôli reklamácii výrobkov.
Priame doručenie
-
Ak ste si nechali doručiť objednávku priamo kuriérom alebo na Slovenskú poštu/BalíkoBOX a chcete ju reklamovať, potrebujete dva dôležité dokumenty - faktúru a vyplnený vratkový formulár.
-
Vyplnený formulár spolu s kópiou faktúry vložte do balíka s produktami a odošlite doporučenou poštou na adresu:
Express One Slovakia s.r.o., (AVON)
Senecká cesta 1
Ivanka pri Dunaji
900 28 -
Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu.
-
Peniaze budú vrátené na váš bankový účet, prípadne späť na vašu platobnú kartu, akonáhle bude vaša reklamácia spracovaná. Zároveň obdržíte potvrdenie emailom.