Cookie: Naša stránka využíva súbory cookie. Prečítajte si ďalšie informácie o našich zásadách práce so súbormi cookie. súhlasím
Zavrieť
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Možnosť vrátenia tovaru

AVON poskytuje 100% záruku spokojnosti na všetky svoje kozmetické aj nekozmetické výrobky. V prípade, že nebudete s výrobkom spokojná/ý, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 90 dní od dátumu vystavenia faktúry svojej Avon Lady/svojmu Avon Gentlemanovi, ktorí výrobok vrátia späť.

Skontrolujte rozmery uvedené v tabuľke veľkostí v katalógu alebo na adrese www.avon.sk

Doplnky a oblečenie je možné vrátiť iba vtedy, ak nevykazujú známky opotrebovania a štítky a ochranné hygienické nálepky neboli odstránené.

 

Pripravili sme stručný návod, ako ideálne pri vrátení tovaru postupovať.

 

Doručenie Avon Lady/Avon Gentleman

V prípade, že ste objednávali cez Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte ich kvôli reklamácii výrobkov.

 

Priame doručenie

  1. Ak ste si nechali doručiť objednávku priamo kuriérom alebo na Slovenskú poštu/BalíkoBOX a chcete ju reklamovať, potrebujete dva dôležité dokumenty - faktúru a vyplnený vratkový formulár.

  2. Vyplnený formulár spolu s kópiou faktúry vložte do balíka s produktami a odošlite doporučenou poštou na adresu:

    Express One Slovakia s.r.o., (AVON)
    Senecká cesta 1
    Ivanka pri Dunaji
    900 28

  3. Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu.

  4. Peniaze budú vrátené na váš bankový účet, prípadne späť na vašu platobnú kartu, akonáhle bude vaša reklamácia spracovaná. Zároveň obdržíte potvrdenie emailom.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]