Cookie: Naša stránka využíva súbory cookie. Prečítajte si ďalšie informácie o našich zásadách práce so súbormi cookie. súhlasím
Zavrieť
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Mám záujem si objednať, ale nie som registrovaným zákazníkom AVONu. Ako mám postupovať?

Ak ste tu po prvýkrát, navštívte stránku ako nakupovať, kde je všetko vysvetlené.

Ako sa môžem stať AVON Lady či AVON Gentlemanom a čo to obnáša?

Avon Lady/Avon Gentlemanom (ďalej len AL/AG), sa môže stať osoba staršia ako 18 rokov. Registrácia je úplne zdarma.


Náplňou spolupráce je predaj kozmetických a nekozmetických výrobkov AVON koncovým zákazníkom. Objednávať je možné až počas 15 dní kampane z každého katalógu, a to cez on-line rozhranie alebo prostredníctvom SMS. Ak objednáte v hodnote nad 25 €, nie je Vám účtovaný ani manipulačný poplatok (inak 1,99 €). Zásielky rozváža kuriérska služba IN TIME na zvolenú adresu bežne do dvoch dní od fakturácie alebo je možné si zásielku nechať doručiť na pobočku Slovenskej pošty s možnosťou vyzdvihnutia až 7 kalendárnych dní.


V každom balíčku je okrem výrobkov tiež faktúra, ktorá má 14-dennú splatnosť. Ak sa s nami AL/AG zapojí do projektu záchrany lesov „Zdravé lesy, krajší svet“, tak elektronickú verziu svojej faktúry nájde na stiahnutie cez on-line rozhranie v sekcii Moje objednávky. Faktúry je možné uhradiť platbou online, prevodom z účtu, vložením čiastky priamo na účet v Citibank alebo zloženkou typu A.


Každý AL/AG sa môže účastniť obchodných stretnutí, kde sa zoznámi s novými výrobkami, motivačnými programami a všetkými ďalšími lokálnymi aj celoštátnymi akciami.


V prípade vášho záujmu, prosím, kliknite tu.

Ak sa presťahujem, budem musieť znovu uzatvárať zmluvu s AVONom?

Táto skutočnosť nijako neovplyvňuje už uzavretú AVON Dohodu. Túto zmenu je potrebné iba nahlásiť, napr. prostrednictvom internetovej kancelárie, ktorú ako AL/AG máte k dispozícii.

Na akú dobu sa uzatvára zmluva o spolupráci?

Podpisom AVON Dohody sa stávate registrovanou AL/registrovaným AG a získavate tak unikátne registračné číslo, a to na dobu neurčitú. Ukončenie zmluvy a všetky súvisiace podmienky nákupu sú bližšie popísané vo Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré je možné si vyžiadať prostredníctvom zákazníckeho sevisu AVON. Kontakty na zákaznícky servis nájdete tu.

Potrebujem k registrácii ako AVON Lady/AVON Gentleman živnostenský list?

Uzatvorením AVON Dohody sa stanete registrovanou Avon Lady/Avon Gentlemanom so všetkými výhodami, ktoré sú ponúkané. K uzatvoreniu AVON Dohody teda nie je požadovaný živnostenský list.


V prípade, že je Vašim úmyslom nakupovať AVON výrobky a v súvislosti s týmto vyvíjať sústavnú činnosť naplňujúcu znaky podnikania podľa aktuálnej právnej úpravy, je zo zákona povinnosťou každého jednotlivca zaobstarať si živnostenský list požadovaný podľa Živnostenského zákona 455/1991 Sb., v platnom znení, rovnako tak ako si zaistiť všetky súvisiace daňové a iné registrácie.

Môžem si vytvoriť internetový obchod alebo predávať výrobky v obchode?

Spoločnosť Avon Cosmetics distribuuje a predáva svoje výrobky v Slovenskej republike formou priameho predaja. Ako podporu ponúka pre svoje AVON Ladies/AVON Gentlemanov možnosť otvorenia vlastného obchodu v AVON Online (prihlásiť sa môžete tu). Otváranie vlastného e-shopu ani predaj formou iných kanálov než je priamy predaj nie je podľa Všeobecných obchodných podmienok povolené.

Kde nájdem ponuku práce v AVONe?

Aktuálny zoznam pozícií nájdete tu.

Máte nejaké zľavy na výrobky?

Atraktívne ponuky nájdete v každom katalógu AVON a na stránkach AVON Online. Ako Avon Lady/Avon Gentleman máte možnosť získať ďalšiu zľavu na výrobky až do výšky 30 % alebo podľa aktuálnych špeciálnych akcií či zákazníckych programov.

Kto vyrába AVON výrobky?

Kozmetické výrobky, oblečenie, šperky, kabelky a ďalšie doplnky značky AVON vyrába spoločnosť AVON a jej dodávatelia vo výrobných závodoch v USA, Nemecku, Poľsku a v ďalších krajinách vrátane Českej republiky. Konkrétne miesto výroby je vždy uvedené na obale výrobku.

Je možné výrobky AVON vrátiť?

Áno, AVON poskytuje 100% záruku spokojnosti na všetky svoje kozmetické aj nekozmetické výrobky. V prípade, že nebudete s výrobkom spokojná/ý, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 90 dní od dátumu vystavenia faktúry svojej Avon Lady/svojmu Avon Gentlemanovi, ktorá/ý výrobok vráti späť.
Skontrolujte rozmery uvedené v tabuľke veľkostí v katalógu alebo na adrese www.avon.sk. Doplnky a oblečenie je možné vrátiť iba vtedy, ak nevykazujú známky opotrebovania a štítky a ochranné hygienické nálepky neboli odstránené.

Čo znamená dátum uvedený na obaloch výrobkov AVON?

Dátum, ktorý je uvedený na všetkých výrobkoch spoločnosti AVON, označuje dátum výroby daného produktu (nie dátum spotreby). Napr. Z050615 teda znamená, že výrobok bol vyrobený 5. júna 2015. Trvanlivosť všetkých kozmetických výrobkov AVON presahuje 30 mesiacov, avšak tiež je potrebné venovať pozornosť symbolu otvoreného kelímka, v ktorom je uvedená doba (číslo značí počet mesiacov), počas ktorej je možné výrobok bez obáv používať od jeho otvorenia.

Sú výrobky AVON testované na zvieratách?

Všetky informácie o rešpekte k etickému zaobchádzaniu so zvieratami, ktorý spoločnosť AVON ctí, nájdete tu.

Čo znamenajú znaky na obaloch?

Symboly označujúce rôzne druhy materiálov použitých pri výrobe výrobku:

   Záväzok k produkcii palmového oleja

   Znaky na obaloch

Mám záujem si objednať, ale nie som registrovaným zákazníkom AVONu. Ako mám postupovať?

Ak ste tu po prvýkrát, navštívte stránku ako nakupovať, kde je všetko vysvetlené.

 

Ako sa môžem stať AVON Lady či AVON Gentlemanom a čo to obnáša?

Avon Lady/Avon Gentlemanom (ďalej len AL/AG), sa môže stať osoba staršia ako 18 rokov. Registrácia je úplne zdarma.
Náplňou spolupráce je predaj kozmetických a nekozmetických výrobkov AVON koncovým zákazníkom. Objednávať je možné až počas 15 dní kampane z každého katalógu, a to cez on-line rozhranie alebo prostredníctvom SMS. Ak objednáte v hodnote nad 25 €, nie je Vám účtovaný ani manipulačný poplatok (inak 1,99 €). Zásielky rozváža kuriérska služba IN TIME na zvolenú adresu bežne do dvoch dní od fakturácie alebo je možné si zásielku nechať doručiť na pobočku Slovenskej pošty s možnosťou vyzdvihnutia až 7 kalendárnych dní.
V každom balíčku je okrem výrobkov tiež faktúra, ktorá má 14-dennú splatnosť. Ak sa s nami AL/AG zapojí do projektu záchrany lesov „Zdravé lesy, krajší svet“, tak elektronickú verziu svojej faktúry nájde na stiahnutie cez on-line rozhranie v sekcii Moje objednávky. Faktúry je možné uhradiť platbou online, prevodom z účtu, vložením čiastky priamo na účet v Citibank alebo zloženkou typu A.
Každý AL/AG sa môže účastniť obchodných stretnutí, kde sa zoznámi s novými výrobkami, motivačnými programami a všetkými ďalšími lokálnymi aj celoštátnymi akciami.
V prípade vášho záujmu, prosím, kliknite tu.

 

Ak sa presťahujem, budem musieť znovu uzatvárať zmluvu s AVONom?

Táto skutočnosť nijako neovplyvňuje už uzavretú AVON Dohodu. Túto zmenu je potrebné iba nahlásiť, napr. prostrednictvom internetovej kancelárie, ktorú ako AL/AG máte k dispozícii.

 

Na akú dobu sa uzatvára zmluva o spolupráci?

Podpisom AVON Dohody sa stávate registrovanou AL/registrovaným AG a získavate tak unikátne registračné číslo, a to na dobu neurčitú. Ukončenie zmluvy a všetky súvisiace podmienky nákupu sú bližšie popísané vo Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré je možné si vyžiadať prostredníctvom zákazníckeho sevisu AVON. Kontakty na zákaznícky servis nájdete tu.

 

Potrebujem k registrácii ako AVON Lady/AVON Gentleman živnostenský list?

Uzatvorením AVON Dohody sa stanete registrovanou Avon Lady/Avon Gentlemanom so všetkými výhodami, ktoré sú ponúkané. K uzatvoreniu AVON Dohody teda nie je požadovaný živnostenský list.
V prípade, že je Vašim úmyslom nakupovať AVON výrobky a v súvislosti s týmto vyvíjať sústavnú činnosť naplňujúcu znaky podnikania podľa aktuálnej právnej úpravy, je zo zákona povinnosťou každého jednotlivca zaobstarať si živnostenský list požadovaný podľa Živnostenského zákona 455/1991 Sb., v platnom znení, rovnako tak ako si zaistiť všetky súvisiace daňové a iné registrácie.

 

Môžem si vytvoriť internetový obchod alebo predávať výrobky v obchode?

Spoločnosť Avon Cosmetics distribuuje a predáva svoje výrobky v Slovenskej republike formou priameho predaja. Ako podporu ponúka pre svoje AVON Ladies/AVON Gentlemanov možnosť otvorenia vlastného obchodu v AVON Online (prihlásiť sa môžete tu). Otváranie vlastného e-shopu ani predaj formou iných kanálov než je priamy predaj nie je podľa Všeobecných obchodných podmienok povolené.

 

Kde nájdem ponuku práce v AVONe?

Aktuálny zoznam pozícií nájdete tu.

 

Máte nejaké zľavy na výrobky?

Atraktívne ponuky nájdete v každom katalógu AVON a na stránkach AVON Online. Ako Avon Lady/Avon Gentleman máte možnosť získať ďalšiu zľavu na výrobky až do výšky 30 % alebo podľa aktuálnych špeciálnych akcií či zákazníckych programov.

 

Kto vyrába AVON výrobky?

Kozmetické výrobky, oblečenie, šperky, kabelky a ďalšie doplnky značky AVON vyrába spoločnosť AVON a jej dodávatelia vo výrobných závodoch v USA, Nemecku, Poľsku a v ďalších krajinách vrátane Českej republiky. Konkrétne miesto výroby je vždy uvedené na obale výrobku.

 

Je možné výrobky AVON vrátiť?

Áno, AVON poskytuje 100% záruku spokojnosti na všetky svoje kozmetické aj nekozmetické výrobky. V prípade, že nebudete s výrobkom spokojná/ý, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 90 dní od dátumu vystavenia faktúry svojej Avon Lady/svojmu Avon Gentlemanovi, ktorá/ý výrobok vráti späť.
Skontrolujte rozmery uvedené v tabuľke veľkostí v katalógu alebo na adrese www.avon.sk. Doplnky a oblečenie je možné vrátiť iba vtedy, ak nevykazujú známky opotrebovania a štítky a ochranné hygienické nálepky neboli odstránené.

 

Čo znamená dátum uvedený na obaloch výrobkov AVON?

Dátum, ktorý je uvedený na všetkých výrobkoch spoločnosti AVON, označuje dátum výroby daného produktu (nie dátum spotreby). Napr. Z050615 teda znamená, že výrobok bol vyrobený 5. júna 2015. Trvanlivosť všetkých kozmetických výrobkov AVON presahuje 30 mesiacov, avšak tiež je potrebné venovať pozornosť symbolu otvoreného kelímka, v ktorom je uvedená doba (číslo značí počet mesiacov), počas ktorej je možné výrobok bez obáv používať od jeho otvorenia.

 

Sú výrobky AVON testované na zvieratách?

Všetky informácie o rešpekte k etickému zaobchádzaniu so zvieratami, ktorý spoločnosť AVON ctí, nájdete tu.

 

Čo znamenajú znaky na obaloch?

Symboly označujúce rôzne druhy materiálov použitých pri výrobe výrobku:

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]