Cookie: Naša stránka využíva súbory cookie. Prečítajte si ďalšie informácie o našich zásadách práce so súbormi cookie. súhlasím
Zavrieť
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Vychutnajte si Vianoce podľa seba!

Najkrajšie obdobie roka býva pre mnohých hektické. Nákupy v preplnených obchodoch, kolóny áut na cestách, upratovanie, varenie, pečenie... je čas si vydýchnuť a užiť si tohtoročné Vianoce podľa seba.

Je čas zastaviť sa a odmeniť za úsilie, ktoré ste v tomto roku vynaložili. Za to, aké ste milujúce matky, chápajúce manželky, šikovné dcéry, pracovité manažérky a ako ste stihli a zvládli všetko, čo ste si zaumienili. O to viac, ak ste sa rozhodli podľa seba a vaše rozhodnutia sa ukázali ako správne.

 

Presne ako hlása nová kampaň AVONu - Krásne pre seba, kde sa skutočné ženy podelili o svoje príbehy „Vraj by som mala ..., ale ja som sa rozhodla podľa seba“.

 

AVON si pripravil vianočnú kampaň, ktorá hovorí, že jediné, čo by ste na Vianoce naozaj mala, je užiť si ich podľa seba. Táto kampaň sa objaví na desiatkach reklamných nosičov v Bratislave, Žiline, Nitre, Trenčíne a Košiciach. Podporená bude aj online komunikáciou na Facebookovom profile Avon Slovensko a prostredníctvom internej komunikácie. Modelkami kampane sú zamestnankyne a spolupracovníčky AVONu.

 

AVON však bude obdarovávať aj priamo v uliciach Bratislavy. Jedna vybraná zastávka MHD bude od 1. decembra polepená vianočnými motívmi a nainštalovaná tam bude aj špeciálna presklená vysvietená vitrína – AVON Adventný kalendár. Každé okienko symbolizuje jeden deň do Štedrého večera a v každom je umiestený darček naplnený AVON výrobkami.

 

Vždy v náhodne zvolený čas sa kalendár ozve a vyzve človeka stojaceho na zastávke, aby pristúpil bližšie. Okienko s darčekom sa otvorí a šťastlivec si ho bude môcť zobrať a potešiť tak seba alebo svojho blízkeho.

 

 

 

Na tento netradičný citylight rozdávajúci radosť prišla mediálna agentúra Starmedia v spolupráci s PR & Advertising oddelením na Slovensku. Projekt bude podporený PR článkami.

 

Samotná realizácia však dala výrobcovi poriadne zabrať. „Popasovať“ sa musel s mechanikou otvárania a zatvárania jednotlivých okienok, či s vyhrievaním, ktoré udržuje stálu teplotu umiestnených výrobkov.

 

Ako uviedla Eva Kandríková, PR & Advertising Specialist Slovensko: „Predvianočné obdobie je synonymom krásneho a radostného času. Ženy často krát pociťujú zvýšené očakávania, ktoré sú na ne kladené a tak viac ako vianočnú atmosféru si “užijú“ zhon a stres z toho, čo všetko by mali počas tohto obdobia stihnúť a spraviť. Našim cieľom je pripomenúť, že to najdôležitejšie aj na Vianoce je byť sama sebou a nepodliehať tlaku toho, čo by sme mali.“

 

Užite si teda pokojné a šťastné obdobie Vianoc a nezábudajte, že obdarovať niekoho je krásne, a to nie len pod stromčekom.

 

Zdieľať s priateľmi

Ďalšie články

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]