Cookie: Naša stránka využíva súbory cookie. Prečítajte si ďalšie informácie o našich zásadách práce so súbormi cookie. súhlasím
Zavrieť
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Ako dosiahnuť pevnú pleť - Face jóga

Čo keby sme vám povedali, že na to, aby ste mali krásnu a pevnú pleť, nemusíte používať drahé krémy? Vlastne vám stačí pár minút denne vo vašom aute alebo v kúpeľni a dokonale pevnú pleť máte za pár týždňov aj vy!

Tak ako dokážeme tvarovať a pracovať na svaloch na našom tele, tak isto dokážeme zamakať aj na svaloch, ktoré máme na tvári. Metóda facejógy sa skladá z jednoduchých

tvárových cvičení, akupresúrnej masáže a relaxácie, ktoré dokopy zlepšujú kolagenový elastín a zvyšujú prekrvenie tváre. Posilujeme takto konkrétne svaly na tvári a pokožka sa tak stane časom pevnejšou, je rozjasnená a vyzerá mladšie.   A mať pevnú pokožku bez vrások je sen každej z nás.  

Veda ako dôkaz

Ak stále váhate nad účinkami face jógy, máme pre vás výsledky štúdie, ktorá prebiehala v rokoch 2013-2015. Výskumu sa účastnili ženy vo veku 40 – 65 rokov a trval 20 týždňov. Ženy obdržali inštruktáž 32 cvičení, ktoré mali praktikovať. Po úvodných školeniach s inštruktorom sa denne venovali 30 minútovému cvičeniu po dobu ôsmych týdňov. Behom zvyšných 12 týždňov cvičenie praktikovali už len 3-4krát týždenne. A výsledok? Odhady priemerného veku účastníkov sa z počiatočných 50,8 roku znížil na 48,1 po 20 týždňoch. Ženy sa cítili lepšie a ich tvár bola skutočne pevnejšia. A to už za skúšku stojí, nie? 😊

Ako cvičiť

Cviky samotnej facejógy môže vyzerať niekedy komicky a odporúčame vám ich praktikovať v súkromí alebo minimálne na miestach, kde vás nikto neuvidí. My vám predstavujeme päť drobných cvičení, ktoré vám pomôžu na ceste za dokonalou pleťou. Cvičenia odporúčame vykonávať pred zrkadlom.

1. Dvojité V

Redukuje: pokleslé viečka, kruhy pod očami, vrásky okolo očí

Ako na to: Oba prostredníky umiestnite na koreň vášho nosu (alebo očí) a ukazováky zase umiestnite na vonkajšiu líniu oka. Snažte sa zafixovať si okolie oka, pohľad smeruje nahor a snažte sa oči prižmúriť. Vyvíjajte tak mierny tlak. Opakujte v tempe prižmúriť – uvoľniť – prižmúriť – uvoľniť aspoň desaťkrát.

2. Veľké zívnutie

Redukuje: dvojitú bradu a tvaruje lícne kosti

Ako na to: So zatvorenými ústami predstierajte, že v nich máte veľké sústo. Následne ústa otvorte čo najširšie a jazyk držte na spodných zuboch. Zrak smeruje nahor. Vydržte v tejto póze 10 sekúnd a následne opakujte aspoň 7krát. Pokiaľ pri cviku mračíte, položte si ruky na čelo a cvičenie opakujte.

3. Bublina

Pomáha s: nepevné alebo tenké líca

Ako na to: Majte zatvorené ústa a líca naplňte vzduchom. Vzduchovú bublinu potom v ústach presúvajte doprava, doľava, hore a dole. V každej bubline vydržte aspoň 5 sekúnd.

4. Vyvalené oči

Pomáha s: padlými viečkami

Ako na to: Otvorte oči najširšie ako viete a uvoľnite naspäť. Ak sa vám pri vyvalení očí zdvíha čelo, položte si na neho ruku a cvičenie opakujte. Pri vyvalení očí sa nadýchnite a pri uvoľnení zase vydýchnite.

5. Bočné záklony

Pomáha s: dvojitou bradou

Ako na to: Položte si ruky na hruď, vypnite prsia a dýchajte plynule nosom. Následne hlavu otočte mierne doľava a hore. Mali by ste začať cítiť mierne pnutie v pravej časti krku. Pokiaľ chce efekt ešte zintenzívniť, našpúľte pery smerom tiež doľava a pnutie bude ešte intenzívnejšie. Následne hlavu vráťte do stredu a cvičenie opakujte na pravú stranu. 

Pokiaľ vás metóda face jógy zaujala, pozrite si náš rozhovor s Luciou Podluckou, špecialistkou na tvárovú gymnastiku, ktorá vám prezradí ďalšie tipy a tajomstvá ako dosiahnuť krásnu a pevnú pleť.

Tak ako dokážeme tvarovať a pracovať na svaloch na našom tele, tak isto dokážeme zamakať aj na svaloch, ktoré máme na tvári. Metóda facejógy sa skladá z jednoduchých tvárových cvičení, akupresúrnej masáže a relaxácie, ktoré dokopy zlepšujú kolagenový elastín a zvyšujú prekrvenie tváre. Posilujeme takto konkrétne svaly na tvári a pokožka sa tak stane časom pevnejšou, je rozjasnená a vyzerá mladšie.   A mať pevnú pokožku bez vrások je sen každej z nás.  

 

Veda ako dôkaz

Ak stále váhate nad účinkami face jógy, máme pre vás výsledky štúdie, ktorá prebiehala v rokoch 2013-2015. Výskumu sa účastnili ženy vo veku 40 – 65 rokov a trval 20 týždňov. Ženy obdržali inštruktáž 32 cvičení, ktoré mali praktikovať. Po úvodných školeniach s inštruktorom sa denne venovali 30 minútovému cvičeniu po dobu ôsmych týdňov. Behom zvyšných 12 týždňov cvičenie praktikovali už len 3-4krát týždenne. A výsledok? Odhady priemerného veku účastníkov sa z počiatočných 50,8 roku znížil na 48,1 po 20 týždňoch. Ženy sa cítili lepšie a ich tvár bola skutočne pevnejšia. A to už za skúšku stojí, nie? 😊

Ako cvičiť

Cviky samotnej facejógy môže vyzerať niekedy komicky a odporúčame vám ich praktikovať v súkromí alebo minimálne na miestach, kde vás nikto neuvidí. My vám predstavujeme päť drobných cvičení, ktoré vám pomôžu na ceste za dokonalou pleťou. Cvičenia odporúčame vykonávať pred zrkadlom.

1. Dvojité V

Redukuje: pokleslé viečka, kruhy pod očami, vrásky okolo očí

Ako na to: Oba prostredníky umiestnite na koreň vášho nosu (alebo očí) a ukazováky zase umiestnite na vonkajšiu líniu oka. Snažte sa zafixovať si okolie oka, pohľad smeruje nahor a snažte sa oči prižmúriť. Vyvíjajte tak mierny tlak. Opakujte v tempe prižmúriť – uvoľniť – prižmúriť – uvoľniť aspoň desaťkrát.

2. Veľké zívnutie

Redukuje: dvojitú bradu a tvaruje lícne kosti

Ako na to: So zatvorenými ústami predstierajte, že v nich máte veľké sústo. Následne ústa otvorte čo najširšie a jazyk držte na spodných zuboch. Zrak smeruje nahor. Vydržte v tejto póze 10 sekúnd a následne opakujte aspoň 7krát. Pokiaľ pri cviku mračíte, položte si ruky na čelo a cvičenie opakujte.

 

3. Bublina

Pomáha s: nepevné alebo tenké líca

Ako na to: Majte zatvorené ústa a líca naplňte vzduchom. Vzduchovú bublinu potom v ústach presúvajte doprava, doľava, hore a dole. V každej bubline vydržte aspoň 5 sekúnd.

4. Vyvalené oči

Pomáha s: padlými viečkami

Ako na to: Otvorte oči najširšie ako viete a uvoľnite naspäť. Ak sa vám pri vyvalení očí zdvíha čelo, položte si na neho ruku a cvičenie opakujte. Pri vyvalení očí sa nadýchnite a pri uvoľnení zase vydýchnite.

5. Bočné záklony

Pomáha s: dvojitou bradou

Ako na to: Položte si ruky na hruď, vypnite prsia a dýchajte plynule nosom. Následne hlavu otočte mierne doľava a hore. Mali by ste začať cítiť mierne pnutie v pravej časti krku. Pokiaľ chce efekt ešte zintenzívniť, našpúľte pery smerom tiež doľava a pnutie bude ešte intenzívnejšie. Následne hlavu vráťte do stredu a cvičenie opakujte na pravú stranu. 

Pokiaľ vás metóda face jógy zaujala, pozrite si náš rozhovor s Luciou Podluckou, špecialistkou na tvárovú gymnastiku, ktorá vám prezradí ďalšie tipy a tajomstvá ako dosiahnuť krásnu a pevnú pleť.

{{CarouselProduct.SalePrice | currency }}

{{LoadedProducts[productId].Name}}
{{::LoadedProducts[productId].Name}}
{{::LoadedProducts[productId].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[106763].Name}}
{{::LoadedProducts[106763].Name}}
{{::LoadedProducts[106763].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[106761].Name}}
{{::LoadedProducts[106761].Name}}
{{::LoadedProducts[106761].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[99824].Name}}
{{::LoadedProducts[99824].Name}}
{{::LoadedProducts[99824].MarketingLabel1}}
NEW

Zdieľať s priateľmi

Ďalšie články

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]